به موزه علوم طبيعي چارده بلوط خوش آمديد
ادبي اجتماعي علمي

چند درخت زیبا



چند درخت زیبا

==================
http://s9.picofile.com/file/8277426834/takpix_beautiful_trees13.jpg
=====================
http://s9.picofile.com/file/8277426826/takpix_beautiful_trees05.jpg
================
http://s8.picofile.com/file/8277426750/takpix_beautiful_trees04.jpg
====================
http://s8.picofile.com/file/8277426742/takpix_beautiful_trees03.jpg
===============
http://s8.picofile.com/file/8277426700/takpix_beautiful_trees02.jpg
===============


برچسب‌ها: چند درخت زیبا


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ یک شنبه 21 آذر 1395برچسب:چند درخت زیبا,

در کدام وعده روزانه موز نخوریم؟



این میوه سرشار از ویتامین ها وانواع مواد معدنی از جمله منیزیم، پتاسیم و فیبر است و برای سلامت دستگاه گوارش، پوست و مو و عملکرد بسیاری دیگر از اعضای بدن مفید است.
کارشناسان به افراد توصیه می کنند برای دریافت بهترین خواص میوه موز و نیز جلوگیری از افزایش قند خون حتما این میوه مغذی را در وعده صبحانه مصرف کنند.
 
بررسی ها نشان می دهند خوردن میوه موز به همراه کره بادام زمینی در وعده صبحانه می تواند مانع از افزایش قند خون شود.
 
این میوه سرشار از ویتامین ها وانواع مواد معدنی از جمله منیزیم، پتاسیم و فیبر است و برای سلامت دستگاه گوارش، پوست و مو و عملکرد بسیاری دیگر از اعضای بدن مفید است.
 
کارشناسان در عین حال توصیه می کنند به دلیل وجود خاصیت اسیدی در موز افراد آن را به همراه کربوهیدرات ها مصرف کنند تا خاصیت اسیدی این میوه به بدن آنها آسیب نرساند.
 
بدترین زمان برای خوردن این میوه پس از صرف کامل وعده غذایی بویژه شب‌ها است زیرا باعث گرسنگی و تحریک اشتها و علاقه به خوردن مجدد غذا می شود همچنین به دلیل قند بالا و عدم تحرک افراد در شبها این میوه می تواند باعث ابتلا به دیابت و افزایش وزن در آنها شود
 
منبع: جام جم سرا


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ 21 آذر 1395برچسب:,

دمنوش‌های گیاهی که به بدنتان گرما می‌بخشند



دمنوش‌های گیاهی که به بدنتان گرما می‌بخشند

==============
دمنوش‌های گیاهی که به بدنتان گرما می‌بخشند

استفاده از برخی دمنوش‌های گیاهی سبب افزایش گردش خون و گرمایش در بدن می‌شود.

یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی گفت: استفاده از ادویه های مختلف در فصل سرد مفید است.

وی در ادامه اظهار داشت: مصرف ادویه ها باعث ایجاد گرما و افزایش گردش خون در بدن می شود.
 همچنین در فصل زمستان استفاده از زعفران موجب ایجاد گرمایش در بدن شده که توصیه می شود افراد هفته ای یکبار حتما از آن استفاده کنند.
 
این پژوهشگر طب سنتی عنوان کرد: هر چیزی که موجب تسریع گردش خون در بدن شود موجب افزایش
 حرارت بدن و ایجاد نشاط می شود و خواب را هم کاهش می دهد.
 
حیدری بیان کرد: استفاده از دمنوش بابا آدم همراه با عسل  در فصل سرما بسیار مفید است. همچنین دمنوش ترکیب زعفران، هل، چای کوهی نوشیدنی مفید در مصل سرما است.
 
وی تصریح کرد: چای کوهی، دارچین و زنجبیل یک دمنوش حرارت بخش است که در افراد مبتلا به فشار خون باید با احتیاط مصرف کنند.
 
این پژوهشگر طب سنتی تاکید کرد: نوشیدنی کامبوجا یک ترکیب فوق العاده انرژی زا، آرامش بخش و گرم کننده بدن است و همچنین استفاده از ترکیب آب گرم و عسل صبح ناشتا به باز شدن صدا، احیای تارهای صوتی و گرم شدن بدن‌کمک می کند.
 
حیدری اظهار داشت: ماساژ با روغن های خالص مختلف مثل ماساژ با روغن نارگیل، میخک و روغن های آرامش بخش که گرم کننده هستند مانند وانیل در فصل سرد توصیه می شود که برخی از آنها ضد درد ناشی از سرما هستند.
 
وی بیان کرد: افراد باید استفاده از غذاهای با طبع سرد در این فصول به حداقل برسانند مانند سیب زمینی و برنج که باید به همراه ادویه پلویی یا زعفران و مرغ و ماهی به دلیل طبع سرد همراه با ادویه مخصوص استفاده شود. همچنین استفاده از روغن های صنعتی  باید از برنامه غذایی حذف و روغن های مفید مانند روغن کنجد یا ارده کنجد جایگزین شوند.
 
این پژوهشگر طب سنتی اشاره کرد: پرتغال، نارنگی، خیار، هندوانه و موز جزو میوه های با طبع سرد هستند که توصیه می شود افراد در این فصل از میوه های گرم مثل انبه، نارگیل و آووکادو استفاه کنند. همچنین مصرف انار در کنار گلپر و نمک مفید تر است.
 
حیدری گفت: پنیر طبع سردی دارد و باید به همراه سیاه دانه، گردو و گوجه و خیار مصرف شود، همچنین بهترین صبحانه در فصل سرد استفاده از حلیم و ارده شیره است که به گرمایش و خونسازی بدن‌کمک می کنند‌.
 
وی یادآور شد: دمنوش گل زوفا، مرزنجوش، چای کوهی و آویشن یک ترکیب فوق العاده است که به افزایش گردش خون و درمان سرماخوردگی کمک می کند و حاوی آنتی بیوتیک است.
 
همچنین دمنوش ترکیبی چای سفید، هل سبز، هل باد و سنبل الطیب یک دمنوش مفید زمستانی است و استفاده از دمنوش گل گاوزبان، سنبل الطیب و  لیمو امانی به عنوان یک دمنوش آرامشبخش و گرم کننده بدن توصیه می شود.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران       http://www.asriran.com/fa/news/509949


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ 21 آذر 1395برچسب:,

میوه‌های مفید برای کاهش وزن



مصرف یک عدد سیب در طول روز نه تنها نیاز مراجعه به پزشک را کمتر می‌کند باعث می‌شود فرد سریع‌تر وزن خود را از دست دهد. همچنین مصرف یک عدد سیب به همراه پوست ۴.۴ گرم از فیبر مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. خوردن سیب یا گلابی پیش از وعده‌های غذایی به کاهش قابل توجه وزن منجر می‌شود.
برخی از انواع میوه‌ها به کاهش وزن کمک می‌کنند اما چه میوه‌هایی دارای این خاصیت هستند؟

طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت (WHO) مصرف حداقل پنج وعده ۸۰ گرمی از انواع میوه‌ها و سبزیجات در طول روز خطر ابتلا به مشکلات جسمی را کاهش می‌دهد.

نتایج مطالعات اخیر حاکی از آن است که مصرف انواع خاصی از میوه‌ها می‌تواند به پایین آمدن وزن کمک کند. برخی از این میوه‌ها شامل موارد زیر است:

هندوانه: از آنجاییکه ۹۰ درصد وزن هندوانه آب است یکی از بهترین میوه‌ها جهت کاهش وزن است. در ۱۰۰ گرم از هندوانه تنها ۳۰ کالری وجود دارد. همچنین این میوه منبع خوبی از آمینو اسید به نام آرگینین است که کمک می‌کند چربی سریع‌تر سوخت شود. مصرف این میوه علاوه بر آنکه آب مورد نیاز بدن را تامین می‌کند موجب می‌شود فرد احساس سیری داشته باشد و کمتر بین وعده‌های غذایی میل به خوردن داشته باشد.

سیب:
مصرف یک عدد سیب در طول روز نه تنها نیاز مراجعه به پزشک را کمتر می‌کند باعث می‌شود فرد سریع‌تر وزن خود را از دست دهد. همچنین مصرف یک عدد سیب به همراه پوست ۴.۴ گرم از فیبر مورد نیاز بدن را تامین می‌کند. خوردن سیب یا گلابی پیش از وعده‌های غذایی به کاهش قابل توجه وزن منجر می‌شود.

گریپ فروت:
این میوه حاوی مقدار زیادی ویتامین C، اسیدفولیک و پتاسیم است. همچنین گریپ فروت‌های صورتی و قرمز رنگ منبعی از ویتامین A و لیکوپن است که جداره‌های عروقی را از آسیب‌های اکسیدی حفظ می‌کند. مصرف نیمی از این میوه حدود نیم ساعت پیش از وعده‌های روزانه به فرد کمک می‌کند بیشتر احساس سیری داشته باشد.

موز:
گرچه یک موز متوسط حاوی ۲۷ گرم کربوهیدرات است می‌تواند به متوقف شدن افزایش وزن کمک کند زیرا تنها ۱۰۵ کالری دارد. همچنین موز با گرفتگی عضلانی مقابله کرده، از اسیدی شدن جلوگیری می کند و فشار خون را پایین نگه می‌دارد.

گوجه فرنگی: گوجه فرنگی در گروه میوه‌ها قرار می‌گیرد و مملوء از آنتی اکسیدان است و می‌تواند به کاهش نگهداری آب کمک کند. علاوه بر این با مقاومت لپتین مقابله می‌کند. لپتین نوعی پروتئین است که مانع از کاهش وزن می‌شود. علاوه بر این مقداری بسیار پایین کالری در گوجه فرنگی وجود دارد.

منبع: ایسنا           http://www.asriran.com/fa/news/509979


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ 21 آذر 1395برچسب:,

تقویت سلامت قلب با یک فنجان چای در روز



پژوهشگران طی مطالعه خود 600 مرد و زن که در سلامت کامل و بدون پیشینه بیماری قلبی بودند را برای 15 سال زیر نظر قرار دادند.

مطالعه پژوهشگران آمریکایی نشان داده است، افرادی که روزانه یک فنجان چای می نوشند 35 درصد احتمال کمتری دارد حمله قلبی یا دیگر رویدادهای مهم قلبی عروقی را طی دوره زندگی خود تجربه کنند.

تقویت سلامت قلب با یک فنجان چای در روز

به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "ریلکس نیوز"، دکتر الیوت میلر و تیم وی در بیمارستان جانز هاپکینز در بالتیمور، آمریکا، متوجه شده اند که نوشیدن چای می تواند از قلب محافظت کند. تنها یک فنجان چای در روز - سبز یا سیاه - می تواند برای بهره‌مندی از فواید این نوشیدنی کافی باشد.

پژوهشگران طی مطالعه خود 600 مرد و زن که در سلامت کامل و بدون پیشینه بیماری قلبی بودند را برای 15 سال زیر نظر قرار دادند. طی این مدت، پژوهشگران داوطلبینی که حمله قلبی، سکته مغزی، و درد سینه داشتند یا به واسطه بیماری قلبی فوت کردند را مشخص کردند. آنها همچنین رسوب کلسیم در رگ های خونی داوطلبین طی یک بازه زمانی پنج ساله را اندازه گیری کرده و آنها را با سطوح پیشین مقایسه کردند.

نتایج کسب شده نشان داد، افرادی که چای می نوشند - یک تا سه فنجان در روز - نسبت به داوطلبین دیگر 35 درصد احتمال کمتری دارد به بیماری قلبی مبتلا شوند. همچنین این افراد سطوح پایین‌تری از رسوب کلسیم در رگ های خود داشتند.

در شرایطی که خیلی زود است تا پژوهشگران ارتباطی مستقیم بین نوشیدن چای و عدم ابتلا به بیماری قلبی ایجاد کنند، آنها ویژگی های محافظتی طبیعی در این نوشیدنی را مد نظر قرار داده اند. این شرایط می تواند به واسطه فلانوئیدهای موجود در چای باشد که یک نوع آنتی اکسیدان با توانایی پشتیبانی از سلامت قلب هستند.

نظریه دیگر این است، افرادی که چای می نوشند می توانند به طور کلی سبک زندگی سالم‌تری داشته باشند. در کنار عواملی مانند رژیم غذایی سالم و ورزش، نوشیدن چای می تواند نقش مثبتی در پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی ایجاد کند.

----------------------------------

http://www.asriran.com/fa/news/509875

=============================


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ 21 آذر 1395برچسب:,

7 عامل پیری پوست



در دنیای پر مشغله امروز، استرس بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان به نظر می رسد. اما استرس بیش از اندازه می تواند تاثیر چشمگیری روی پوست داشته باشد.

پوست بزرگ‌ترین اندام بدن و نخستین سد دفاعی ما در برابر عوامل بیماری‌زا و آلودگی ها محسوب می شود و از این رو، محافظت از آن اهمیت ویژه ای دارد.

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

به گزارش گروه سلامت عصر ایران به نقل از "شی نوز"، با افزایش سن، پوست نیز به تدریج شادابی و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد، اما هر انتخاب ما می تواند به طور بالقوه این اندام را در جهت مثبت یا منفی تحت تاثیر قرار دهد.

اگر به خوبی از پوست خود مراقبت نکنید، خیلی زودتر از آن چه انتظار دارید با چین و چروک ها و لکه های پوستی مواجه می شوید. در ادامه با برخی عوامل که پیری پوست را تسریع می کنند، بیشتر آشنا می شویم.

آسیب های ناشی از نور خورشید

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

همه ما خورشید را دوست داریم، اما مواجهه بیش از اندازه با آن برای پوست خوب نیست. در حقیقت، خورشید می تواند یکی از بزرگترین دلایل پدیدار شدن نشانه های پیری زودرس پوست باشد. خوشبختانه لزومی ندارد برای پیشگیری از آسیب های ناشی از نور خورشید خود را در مکانی تاریک زندانی کنید و برای خنثی کردن آثار آن اگر نمی توانید بیش از اندازه در معرض ان قرار بگیرید می توانید از محصولات ضد آفتاب استاندارد استفاده کنید.

رژیم غذایی

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

هر آنچه مصرف می کنید می تواند روی عملکرد تمامی اندام های شما تاثیرگذار باشد و پوست به عنوان بزرگترین اندام بدن نیز از این شرایط مستثنی نیست. یک رژیم غذایی سرشار از قندهای پالایش شده، کربوهیدارت ها و چربی های مضر می تواند اثر التهابی بر پوست به همراه داشته باشد و ظاهری پژمرده و بی روح به آن ببخشد.

در مقابل، یک رژیم غذایی سرشار از مواد غذایی تازه و کامل که حاوی مواد مغذی مختلف مانند روی، ویتامین C، و بتاکاروتن است به لطف تقویت کلاژن سازی می تواند ظاهری درخشان و زنده به پوست ببخشد. پروتئین را نیز فراموش نکنید زیرا مطالعات نشان داده اند که کمبود پروتئین می تواند موجب ایجاد چین و چروک و شکاف در پوست شود.

سیگار کشیدن

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

برای حفظ سلامت ریه ها و پوست خود باید سیگار کشیدن را کنار بگذارید. حدود چهار هزار ماده شیمیایی در سیگار وجود دارند که به فیبرهای الاستین و کلاژن موجود در پوست آسیب می زنند و به شکل گیری چین و چروک و از دست رفتن شادابی پوست منجر می شود. شکل گیری چین و چروک ها در اطراف دهان مشهودتر است زیرا پک زدن مداوم به سیگار زمینه ساز آنها می شود. همچنین، نیکوتین موجب باریک شدن رگ های خونی در نزدیکی لایه های بیرونی پوست می شود و از رسیدن مواد مغذی ضروری مانند اکسیژن و ویتامین A جلوگیری می کند.

رادیکال های آزاد

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

رادیکال های آزاد به یک اتم یا گروهی از اتم ها گفته می شود که دارای الکترونی جفت نشده هستند. این الکترون هنگامی که الکترون دیگری را می یابد آن را ربوده و رادیکال آزاد دیگری ایجاد می کند و چرخه ای شکل می گیرد که می تواند به بافت ها آسیب وارد کند و التهاب و پیری زودرس را در پی دارد. برای مبارزه با رادیکال های آزاد یک رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها و محافظت از پوست در برابر آلودگی و پرتوهای فرابنفش خورشید را فراموش نکنید.

خواب

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

کمبود خواب نه تنها می تواند بر عملکرد و بهره‌وری شما تاثیرگذار باشد، بلکه بر پوست نیز تاثیر چشمگیری دارد. شکل گیری خطوط و چین و چروک ها روی پوست، به ویژه در ناحیه صورت، می تواند از نتایج کمبود خواب باشد. کمبود خواب نه تنها می تواند آثار منفی جدی بر خلق و خو، توانایی شناختی و تمرکز داشته باشد، بلکه روی ظاهر پوست و عزت نفس نیز تاثیرگذار است.

لایه برداری بیش از اندازه

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

لایه برداری بیش از اندازه پوست می تواند به ایجاد پارگی های میکروسکوپی در فیبرهای الاستین و کلاژن منجر شود و در نهایت شکل گیری خطوط و چین و چروک روی پوست را به همراه داشته باشد. ترجیحا لایه برداری پوست را هفته ای یک بار یا دو هفته یک بار انجام دهید.

استرس

7 چیزی که پوست را پیر می‌کنند

در دنیای پر مشغله امروز، استرس بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان به نظر می رسد. اما استرس بیش از اندازه می تواند تاثیر چشمگیری روی پوست داشته باشد. هنگامی که در موقعیتی استرس‌زا قرار می گیریم، هورمون های استرس در بدن ترشح می شوند. میزان بیش از اندازه انتشار مواد شیمیایی استرس در بدن می تواند تغییرات بیولوژیکی را ایجاد کند.

مطالعه ای که در سال 2012 در نشریه پلاس وان منتشر شد، نشان داد که افراد مبتلا به استرس مزمن دارای تلومرهای کوتاه‌تر در DNA بودند. هرچه تلومر کوتاه‌تر باشد، سلول زودتر آسیب می بیند یا می میرد که این شرایط پیری بدن و پوست را تسریع می کند.

----------------------------------

http://www.asriran.com/fa/news/509876/7

===========================


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ 21 آذر 1395برچسب:,

با مصرف این مواد غذایی فشارخون خود را کنترل کنید



مواد غذایی حاوی پتاسیم مانند موز و آووکادو باعث بلوغ طبیعی و کاهش فشار خون افراد می شود.
پیام فرحبخش متخصص تغذیه در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره راهکار مناسب تغذیه ای برای کنترل فشار خون گفت: در یک رژیم غذایی مناسب باید میزان سدیم دریافتی را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه بدن بیشترین سدیم را از نمک طعام دریافت می کند، اظهار داشت: اکثر مواد غذایی مانند زیتون پرورده و شور، تن ماهی، کنسرو، نان، پنیر شور، چیپس و پفک حاوی نمک هستند.  به گفته فرحبخش، مصرف نمک تعادل افراد مبتلا به فشار خون بالا را برهم می زند.

این متخصص تغذیه با اشاره به تاثیر بعضی از مواد غذایی در کنترل فشار خون افراد تصریح کرد: مواد غذایی حاوی پتاسیم مانند موز و آووکادو باعث بلوغ طبیعی و کاهش فشار خون افراد می شود.

وی افزود: مواد غذایی مانند سیب زمینی، گوجه فرنگی، پرتقال، انار و کیوی نیز سرشار از پتاسیم است که با مصرف سبزیجات تازه و سالاد در هر وعده غذایی می توان از افزایش فشار خون جلوگیری کرد.

فرحبخش با بیان اینکه عنصر کلسیم بر فشار خون تاثیر مثبت دارد، تاکید کرد: محصولات لبنیاتی کم چرب مانند( شیر، ماست، دوغ، پنیر) بهترین منبع کلسیم است. وی با اعلام اینکه اکثر افراد نسبت به وضعیت فشار خون خود بی اطلاع هستند، عنوان کرد: ۱/۳(یک سوم) جمعیت جهان مبتلا به فشارخون هستند.

این متخصص تغذیه درباره عنصر منیزیم بیان کرد: مواد غذایی حاوی کلروفیل مانند سبزیجات سرشار از منیزیم هستند. وی با بیان اینکه مصرف سبزیجات و سالاد در هر وعده غذایی باعث کاهش فشار خون می شود، تاکید کرد: مصرف نمک در هنگام طبخ یا همراه با و وعده غذایی فشار خون پایین افراد را افزایش می دهد.

فرحبخش با تاکید بر اینکه در اکثر موارد علت ایجاد فشار خون ناشناخته است، بیان کرد: افراد مبتلا به اختلالات کلیوی دچار افزایش فشار خون می شوند.

وی با بیان اینکه فشار خون بدون علامت است اظهارداشت: افراد مبتلا به این بیماری جهت جلوگیری از کاهش و افزایش فشار خون، هرسال یک الی دوبار به صورت مستمر و مداوم به پزشک مراجعه کنند.
---------------------
http://www.asriran.com/fa/news/510628
=========================


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ 21 آذر 1395برچسب:,

سنگ شکن های طبیعی کلیه و صفرا



کافی است که یک قاشق غذاخوری از این گیاه را درون 4 لیتر آب ریخته و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه بجوشد. حال چای فیلانتوس نیروری شما با خاصیت فوق العاده آماده است. می توانید سه تا هشت لیوان از آن را روزانه بنوشید.

سنگ کلیه و صفرا یکی از معضلات امروز بشر به خصوص به دلیل زندگی مدرن و عادات بدغذایی است. بسیاری از عادات غلط غذایی مانند خوردن نمک زیاد و غذاهای چرب و اضافه وزن از علل به وجود آمدن سنگ در کلیه و کیسه صفرا محسوب می‌شود.

روش های زیادی برای دفع سنگ کلیه مانند خوردن آب انواع میوه مانند هندوانه و ترب سیاه وجود دارد که بسیاری با آنها آشنایی دارند.

یک متخصص طب گیاهی در خصوص نتیجه تحقیقاتش گفت: بیماری به من مراجعه کرد و راهکاری از من خواست تا سنگ کلیه او در عرض چند روز دفع شود. در روند مطالعات بر روی تحقیقات گذشتگان با گیاه "فیلانتوس نیروری" مواجه شدم و آن را امتحان کردم.

از اواسط سال 1960 بسیاری از خواص داروی گیاه فیلانتوس نیروری ثابت شد. علاوه بر این، در سال 1999 یک مطالعه بالینی اثرات این گیاه را بر روی کریستال های اگزالات کلسیم نشان می داد. اگزالات کلسیم جز اصلی سنگ های کلیه بوده و در واقع این گیاه بسیار قوی توانایی شکستن سنگ کلیه را دارا است.

در حدود سال های دهه هشتاد میلادی تاثیر ضد ویروس فیلانتوس نیروری به خصوص در برابر هپاتیت B همه جهان را شگفت زده کرد و تحقیقات بر روی آن همچنان ادامه دارد.

با استفاده از این گیاه سنگ کیسه صفرا و  کلیه به سرعت از بین رفته و به عنوان یک راهکار درمانی موثر شناخته شده است. این گیاه می تواند در روند درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شود. به عنوان مثال، در ژاپن کارشناسان در حال آزمایش بر روی تاثیر این گیاه بر روی بیماران مبتلا به ایدز هستند.

یکی از راه‌های ساده درمان سنگ کلیه و دفع سنگ کیسه صفرا نوشیدن چای این گیاه است به طوری که با نوشیدن این چای در 2 روز اثری از سنگ‌های مزاحم تشکیل شده درون بدن به چشم می‌خورد.

حال به دستورالعمل‌های زیر برای استفاده هرچه بیشتر از چای گیاه فیلانتوس نیروری توجه کنید:

سنگ کلیه
کافی است که یک قاشق غذاخوری از این گیاه را درون 4 لیتر آب ریخته و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه بجوشد. حال چای فیلانتوس نیروری شما با خاصیت فوق العاده آماده است. می توانید سه تا هشت لیوان از آن را روزانه بنوشید.

سنگ صفرا
به منظور درمان سنگ کیسه صفرا، کافی است سه لیوان از این چای را به مدت سه روز بنوشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
---------------------------
http://www.asriran.com/fa/news/510623
===========================


موضوع : <-CategoryName->


نويسنده :HD در تاريخ 21 آذر 1395برچسب:,